Anton Månsson: ”Vore guld värt med två poäng”
september 20, 2020
Efter en extra veckas vila ska OV Helsingborg inleda seriespelet hemma mot IFK Ystad. Vi tog ett snack med Anton Månsson och frågor han om de kan dra nytta av att vara sist ut bland de 15 lagen. – Fördel och fördel. Jag skulle nog säga att det är 50/50, menar Månsson.
OV HELSINGBORG–IFK Läs mer...










































